بسمه تعالي 

به گزارش معاونت فرهنگي حوزه علميه الزهرا(سلام الله عليها) همزمان با1200نقطه در سراسر كشورمراسم گراميداشت يوالله نهم دي ماه با حضور طلاب و اساتيد و كادر در سالن سپاه پاسداران شهرستان قروه برگزار گرديد.

در اين مراسم كه باحضور گسترده طلاب هميشه در صحنه برگزار شدامام جمعه محترم حجت الاسلام جناب آقاي بابائيان با اشاره به حوادث سال88در سخناني اظهار داشتند، 9دي يعني روزي كه مردك آمدند و دين را ياري نمودند.

ما ازابتداي پيروزي انقلاب اسلامي عليه ظلم وستم و استكبار ايستاده ايم و با نام اسلام ناب محمدي (صلي الله عليه وآله و سلم) انقلابي رابراساس اسلام خواهي و قرآن و معرف شكل داديم.به گفته اين استاد بزرگوار امروز روز دفع فتنه و روز حماسه آفريني است.

وي ادامه داد: ما امروز براي حمايت از دين و براي حمايت از اسلام آمده ايم تا به دشمنان نشان دهيم كه از آنان هراسي نداريم.ولي دشمن با سوء استفاده از اين تجمعات مي خواهند وجه اسلامي و ايراني را در نزد جهانيان خراب كرده و چهره خشنونت انگيز رابه جهانيان نشان دهند.

در ادامه مدير كل دادگستري استان كردستان نهم دي ماه را مايه ياس و نااميدي دشمن دانست و گفت: مردم در روزنهم دي ماه پشتيباني خوداز ولايت فقيه را به تصوير كشيدند و حماسه اي را خلق كردند كه جهانيان را خيره كرد و توطئه عظيم دشمنان راخنثي نمود.

آقاي گروسي گفت: افراد تحت ظلم جهن به ايران اسلامي به عنوان نقطه اميد نگاه مي كنندو تمام اميدواري آنان به ايران اسلامي است.ما نبايد به هيچ وجه نبايد كياست و دورانديشي خودرا ازدست بدهيم چراكه نهضت انقلاب اسلامي يك نهضت ريشه دار است و درخت آن با خون هزاران شهيد آبياري شده استو قدرت الهي پشتيبان اين نظام است.

آقاي گروسي در پايان برانتقام پيام هاي انقلاب اسلامي تاكيدنمود و بيان داشتند:جوانان و نوجوانان بايد از جان فشاني هاي و فداكاري هاي كه براي پايداري نظام مقدس جمهوري اسلامي صورت گرفته است مطلع شوند و براي حفظ خون شهيدان و براي حفظ نظام مقدس جمهوري اسلامي بكوشند.

 

 

 

 

 

 

موضوعات: خبر روز  لینک ثابت



[یکشنبه 1396-10-10] [ 10:58:00 ق.ظ ]