بسمه تعالی

امام جمعه شهرستان قروه:

امروز دشمن به دنبال ترویج بی بند و باری و از بین بردن غیرت دینی مردم ایران اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین بابائیان امام جمعه  گفت:  امروز دشمن به دنبال ترویج بی بند و باری و از بین بردن غیرت دینی مردم ایران اسلامی واز بین بردن آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی برای جوانان است.

به گزارش خبرگزاری کوثر از کردستان ، همزمان با گرامیداشت سالروز حماسه عظیم ۹ دی و سالروز حضور عظیم و میلیونی مردم ایران در حمایت از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب در ۹ دی سال ۱۳۸۸، طلاب و کادر مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها)  در سالن ورزشی 9 دی همراه با مردم ولایتمدار قروه گردهم آمدند تا حضور همیشگی خودرا در صحنه به جهانیان ثابت کند.

امام جمعه قروه امروز و در مراسم با شکوه گرامیداشت یوم الله نهم دی ماه با بیان اینکه هیچ یک از خواص نمی توانند از نظام مقدس جمهوری اسلامی طلبکار باشند گفت: در طول ۴ دهه که از عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی می گذرد خدمات بسیاری به مردم ارائه شده است که باید توسط مسئولین بیان گردد.

وی ادامه داد: امروز هیچکدام از مسئولین و هیچکدام از خواص جامعه حق ندارند که خود را طلبکار از نظام مقدس جمهوری اسلامی بدانند بلکه همگی بدهکار نظام نیز هستند.

باباییان بیان داشت: امروز در جهت معرفی خدماتی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ارائه داده است باید مقایسه اصولی با وضعیت پیش از انقلاب صورت بگیرد.

وی تصریح کرد: دشمنان ما به دنبال آن هستند تا به روی خدمات نظام سرپوش بگذارند و آن را ناچیز جلوه دهند در حالی که باید این خدمات بی نظیر به بهترین شکل معرفی شود.

درادامه حجت الاسلام علی اصغر ظهیری مدرس و محقق حوزه علمیه قم نیز که در این مراسم به عنوان سخنران اصلی حضور به هم رسانیده بود، اظهار داشت: امروز دشمن به دنبال ترویج بی بند و باری و از بین بردن غیرت دینی مردم ایران اسلامی است.

وی افزود: ایران اسلامی در طول ۴ دهه عمر با برکت خود به عنوان الگوی اصلی آزادی خواهان جهان شناخته شده است و هر کس در هر گوشه از جهان که فریاد آزادی سر می دهد از تفکر انقلاب اسلامی بهره می گیرد.جوانان برومند انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس در برابر جنایات دشمن ایستادند و اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور در اختیار دشمن قرار گیرد.

دشمن ما هم اکنون با توطئه های بسیاری به دنبال از بین بردن آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی برای جوانان است.

 

 

 

موضوعات: خبر روز  لینک ثابت



[دوشنبه 1397-10-10] [ 12:40:00 ب.ظ ]