مدرسه علمیه الزهرا(س)قروه
 
  خانه آخرین مطالب لینک دوستان تماس با ما  

   
دی 1397
شنبه یکشنبه دوشنبه سه شنبه چهارشنبه پنج شنبه جمعه
 << < جاری> >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          








جستجو





حدیث روز







محتواها





فال حافظ





پاسخگویی آنلاین به شبهات





حدیث





قرآن آنلاین





اوقات شرعی





لحظه شمار غیبت













لااله الا الله ملک الحق المبین

ذکر کاشف الکرب

  امروز دشمن به دنبال ترویج بی بند و باری و از بین بردن غیرت دینی مردم ایران اسلامی است.   ...

بسمه تعالی

امام جمعه شهرستان قروه:

امروز دشمن به دنبال ترویج بی بند و باری و از بین بردن غیرت دینی مردم ایران اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین بابائیان امام جمعه  گفت:  امروز دشمن به دنبال ترویج بی بند و باری و از بین بردن غیرت دینی مردم ایران اسلامی واز بین بردن آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی برای جوانان است.

به گزارش خبرگزاری کوثر از کردستان ، همزمان با گرامیداشت سالروز حماسه عظیم ۹ دی و سالروز حضور عظیم و میلیونی مردم ایران در حمایت از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب در ۹ دی سال ۱۳۸۸، طلاب و کادر مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها)  در سالن ورزشی 9 دی همراه با مردم ولایتمدار قروه گردهم آمدند تا حضور همیشگی خودرا در صحنه به جهانیان ثابت کند.

امام جمعه قروه امروز و در مراسم با شکوه گرامیداشت یوم الله نهم دی ماه با بیان اینکه هیچ یک از خواص نمی توانند از نظام مقدس جمهوری اسلامی طلبکار باشند گفت: در طول ۴ دهه که از عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی می گذرد خدمات بسیاری به مردم ارائه شده است که باید توسط مسئولین بیان گردد.

وی ادامه داد: امروز هیچکدام از مسئولین و هیچکدام از خواص جامعه حق ندارند که خود را طلبکار از نظام مقدس جمهوری اسلامی بدانند بلکه همگی بدهکار نظام نیز هستند.

باباییان بیان داشت: امروز در جهت معرفی خدماتی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ارائه داده است باید مقایسه اصولی با وضعیت پیش از انقلاب صورت بگیرد.

وی تصریح کرد: دشمنان ما به دنبال آن هستند تا به روی خدمات نظام سرپوش بگذارند و آن را ناچیز جلوه دهند در حالی که باید این خدمات بی نظیر به بهترین شکل معرفی شود.

درادامه حجت الاسلام علی اصغر ظهیری مدرس و محقق حوزه علمیه قم نیز که در این مراسم به عنوان سخنران اصلی حضور به هم رسانیده بود، اظهار داشت: امروز دشمن به دنبال ترویج بی بند و باری و از بین بردن غیرت دینی مردم ایران اسلامی است.

وی افزود: ایران اسلامی در طول ۴ دهه عمر با برکت خود به عنوان الگوی اصلی آزادی خواهان جهان شناخته شده است و هر کس در هر گوشه از جهان که فریاد آزادی سر می دهد از تفکر انقلاب اسلامی بهره می گیرد.جوانان برومند انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس در برابر جنایات دشمن ایستادند و اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور در اختیار دشمن قرار گیرد.

دشمن ما هم اکنون با توطئه های بسیاری به دنبال از بین بردن آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی برای جوانان است.

 

 

 

موضوعات: خبر روز  لینک ثابت



[دوشنبه 1397-10-10] [ 12:40:00 ب.ظ ]





  نشست بصيرت افزايي فتنه 88   ...

بسمه تعالی

استاد حوزه و دانشگاه :

مهم ترین اصل در انقلاب اسلامی صدور انقلاب به تمام جهان است.

مهم ترین اصل در انقلاب اسلامی صدور انقلاب به تمام جهان است زیرا بزرگترین خیانت در حق انقلاب و شهدااین است که آن را محدود به ایران و ایرانی بدانیم.

به گزارش خبرگزاری کوثر از کردستان: به مناسبت 9دی ، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت  نشستی با حضور طلاب و اساتید و کادر مدرسه علمیه خواهران با سخنرانی حجت الاسلام المسلمین رستمی ، استاد حوزه و دانشگاه  از ساعت11صبح در سالن این مدرسه مبارکه  برگزار شد.

وی با توجه به حساسیت فتنه 9دی و برنامه ریزی دشمنان برای براندازی نظام جمهوری اسلامی بیاناتی از رهبر کبیر انقلاب را بیان نمود و گفت : این که امام (ره) می فرماید: «انقلابمان را می خواهیم صادر کنیم»، می خواهیم این را صادر کنیم، می خواهیم این مطلب را، همین معنایی که پیدا شده، همین معنویتی که پیدا شده است در ایران، همین مسائلی که در ایران پیدا شده، ما می خواهیم این را صادر کنیم. ما نمی خواهیم شمشیر بکشیم و تفنگ بکشیم و حمله کنیم. ما می خواهیم که این انقلابمان را، انقلاب فرهنگی مان را، انقلاب اسلامی مان را به همۀ ممالک اسلامی صادر کنیم. و اگر این انقلاب صادر شد، هر جا صادر بشود این انقلاب، مشکل حل می شود.برای این است که ملت ها خود را بیدار شوند،  آنهایی که برای اسلام دلشان می سوزد، آنهایی که برای کشورشان دلشان می سوزد، ملت های خودشان را بیدار کنند تا این تحول الهی، که در ایران پیدا شد، در آنجاها پیدا بشود. هر جا پیدا بشود، مسأله حل است. دیگر آن وقت نترسید که چهار تا فاسد بیایند مسجد الاقصیٰ را بگیرند. آن وقت دیگر ترس نکنید. حل است مسأله. اما وقتی یک ملتی، دو طایفه، ده طایفه، صد طایفه می شوند و هر کدام به خلاف دیگری هستند، و حکومتها هم اینجور حکومتها هستند، دیگر توقّع نداشته باشید که با این طرز فکر و با این طرز حکومت، بتوانید غلبه بکنید.

وی افزود: در زمان پیامبراسلام یک سوم از مردم مدینه منافق بودند ، همان طور که قرآن کریم  می فرماید: پیامبر یهودو نصارا از تو راضی نخواهند شد تا تو به دین یهودی و نصارا دربیایی .

دشمن غربی نیز هم اکنون در پی این است که ایران را راضی نگه دارد تا از اهم آرمان های خود دست بکشد و آن گاه استراتژی خود را برای براندازی نظام اسلامی به کار گیرد ، همان طور که از سال 58-68 در صدد براندازی و تغییر حکومت به نفع خود بودند

ایشان با اشاره به حوادثی که در سال 68-78 رخ داد بیان داشت: ۳۰۰ نفر از دانشجویان در مجموعه خوابگاهی کوی دانشگاه تهران اقدام به راهپیمایی غیرقانونی کرده و سپس با تحریک عده‌ای از عناصر افراطی، از کوی دانشگاه خارج می‌شوند و اقدام به شعار دادن می‌کنند. به‌ تدریج و با حضور نیروی انتظامی، اغلب دانشجویان به داخل کوی برمی‌گردند اما تعدادی از دانشجویان اصرار بر ادامه تظاهرات در بیرون دانشگاه دارند و اقدام به پرتاب اشیائی به سمت نیروهای انتظامی می‌کنند. این اقدامات تا آنجا ادامه پیدا می‌کند که یکی از پرسنل نیروی انتظامی توسط دانشجویان به گروگان گرفته می‌شود که نیروی انتظامی نیز جهت آزاد کردن وی وارد عمل می‌شود. به‌تدریج، درگیری‌ها شدیدتر شده و نیروی انتظامی وارد مجتمع کوی دانشگاه می‌شود. در این میان برخی چهره‌های سیاسی به بهانه ابراز همدردی با دانشجویان وارد کوی دانشگاه می‌شوند. مجید انصاری، موسوی لاری، دکتر معین، فائزه هاشمی، خانم کروبی، مصطفی تاج‌زاده، عبدالله نوری، درودیان، اکبر گنجی، ابراهیم اصغرزاده و… از جمله این افراد هستند.

با انتشار بیانات رهبر معظم انقلاب بویژه فراز پایانی آن که ایشان امام و مقتدای خودمان حضرت ولی‌عصر (ارواحنافداه) را خطاب قرار داده و بر «ایستادگی تا آخرین نفس در راه خدا و آرزوی شهادت در این راهِ پرافتخار و پرفیض و پربهجت» تاکید کردند، موجب شد تا گروه‌های مختلف مردمی در شهرهای بزرگ و کوچک کشور تصمیم به برگزاری راهپیمایی بزرگی در میثاق دوباره با امام امت بگیرند و اینگونه شد که در روز ۲۳ تیرماه، اقیانوسی از یک ملت بیداردل، روانه کوچه و خیابان‌های کشور شد تا پاسخ آشوبگران خرابکار را با بیعت مجدد خود با رهبر معظم انقلاب و آرمان‌های بلند امام خمینی و انقلاب اسلامی بدهند.و این بار نیز با تدابیر رهبری فتنه دیگر پایان میابد.

حجت الاسلام والمسلمین رستمی در ادامه اظهار داشت:  دشمنان نظام با هم دستی نوکران در آستین بزرگ شده ی انقلاب با نقشه ای از پیش تعیین شده و هدفمند در ابتدا امر به دنبال تضعیف و تخریب هدف های انقلاب بر آمدند و بر آن پا فشاری نمودند آنان با تصور خام اینکه مردم ایمانشان ضعیف گشته و از انقلاب و حکومت آن نا امید شده اند دست به هر کاری زدند و گمان بردند که اکثریت این مردم هم پای آنان خواهند شدو با آغاز انتخابات و اعلام رای به نفع احمدی نژاد فتنه 88 را که از قبل طراحی شده بود ، اجرایی نمودند و این فتنه نیز با تدابیرو بصیرت رهبری و مردم شهید پبور ایران اسلامی بار دیگر خنثی گردید.

آنچه که بسیار مهم است فتنه ای است که رهبر انقلاب اسلامی ایران در سخنرانی های اخیر خود به ان اشاره نمودند و تاکید کردند که خود را برای فتنه سال 98 آماده سازید که آزمایشی بسی دشوار و سخت است و به بصیرت و بصیرت افزایی نیاز دارد.

امیرمومنان (علیه السلام) در خطبه 50نهج البلاغه م یفرمایند:

همانا آغاز پدید آمدن فتنه ها، پیروی خواهش های نفسانی است. بدعت هایی در احکام آسمانی، بدعت هایی که کتاب خدا آن را نمی پذیرد و گروهی از گروه دیگر یاری خواهند تا بر خلاف دین خدا، اجرای آن را بر عهده گیرند. پس اگر باطل با حق در نیامیزد حقیقت جو آن را شناخت و اگر حق به واسطه باطل پوشیده نشود برای دشمنان دیگر مجال طعنه زدن باقی نمی ماند. لیکن اندکی از حق و باطل به هم می آمیزد، آنگاه شیطان فرصت می یابد و حیلت خواهد نمود تا بر دوستان خود چیره شود و از راهشان منحرف نماید. اما آنان که لطف حق را در یافته باشند، نجات یابند و راه حق را برخواهند گزید.

استاد در پایانمباحث خوداظهار داشت: وقتى امتحانِ خوب بدهید، خدا شما را بالا میبرد. امروز خط اسلام، خط ایمان باللَّه، خط انقلاب در کشور و در میان ملت، خیلى قوى‌تر، پررنگ‌تر و بالاتر است از آنچه که قبل از این فتنه بود.

 

 

 

 

 

موضوعات: خبر روز  لینک ثابت



 [ 12:35:00 ب.ظ ]






  خانه آخرین مطالب لینک دوستان تماس با ما