حجت الاسلام بابائیان امام جمعه محترم شهرستان قروه با  تقدیر از حضورپرشور  اقشار مختلف  در این راهپیمایی اظهار داشتند:امروز شما مردم بااین  حضور خود اسلامی را یاری کردید و دلهره ای وحشتناک در دل دشمنان اسلام قرار دادید که طمع دشمنان را بر جوانان و نوجوانان خنثی ساخت .

ایشان به سخنان مقام معظم رهبری(حفظه الله) اشاره نمودند و بیان داشتند: مخالفت با مسیر سعادت طلبی ، اتلاس و حقوق نجومی ظلم و بی عدالتی است و هیچکس آن را نمی پذیرد ومقام معظم رهبری(حفظه الله)به دولتمردان چنین فرموده اند که اگر حقوق نجومی وجود داشته باشد و بی عدالتی است و کسی آن را نخواهد پذیرفت.

ما مرگ کسی را نمی خواهیم وبه دنبال مرگ کسی نیستیم اما در برابر دشمنی که مرگ ما، مرگ اسلام و مرگ قرآن و اهل بیت (علیهم السلام) را خواهان است و برعلیه اسلام و قرآن و رهبری عمل می کند می ایستیم .

در پایان سخنان خودرا با تقدیر از نیروی انتظامی ، سپاه پاسداران ، سرباز گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه و شریف) افزودند:ما تقدیر می کنیم از نیروهای نظامی و انتظامی که بدون شلیک حتی یک گلوله آتش فتنه و فتنه گران را خاموش کردند و اقتدار خودرا به جهان نشان دادند.

 

 

 

 

 

 

 

 

موضوعات: خبر روز  لینک ثابت



[چهارشنبه 1396-10-20] [ 12:18:00 ب.ظ ]