مدرسه علمیه الزهرا(س)قروه
 
  خانه آخرین مطالب لینک دوستان تماس با ما  

   
مهر 1395
شنبه یکشنبه دوشنبه سه شنبه چهارشنبه پنج شنبه جمعه
 << < جاری> >>
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30








جستجو





حدیث روز







محتواها





فال حافظ





پاسخگویی آنلاین به شبهات





حدیث





قرآن آنلاین





اوقات شرعی





لحظه شمار غیبت













لااله الا الله ملک الحق المبین

ذکر کاشف الکرب

  فراخوان تبليغ سبك زندگي عاشورايي   ...

موضوعات: گزارش  لینک ثابت



[یکشنبه 1395-07-25] [ 01:57:00 ب.ظ ]





  تجمع بزرگ رهروان زينبي با همكاري مدرس علميه الزهرا(س) قروه   ...


تجمع بزرگ رهروان زینبی(س)


تجمع بزرگ رهروان زینبی(س) در23/7/95 در مکان امامزادگان هاجر و سارا(س) واقع درگلزار شهدا شهرستان قروه با حضور مسئولین ادارات و ارگانهای مختلف سطح شهر و حضور دانش آموزان دبیرستان برگزار گردید.
این همایش با همکاری ادراه اوقاف اسلامی و حوزه علمیه الزهرا(س) قروه و سایر ادارات برگزار گردید.
در این همایش حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای حسن بابائیان امام جمعه محترم شهرستان قروه و حجت الاسلام جناب آقای ایزدی حضور داشتند.


در حاشیه این همایش طلاب مدرسه در قالب حلقه معرفتی در سه بخش پاسخگویی به سوالات شرعی و مشاوره خانواده ومشاور وقف حضور داشتند که پاسخگوی سوالات شرکت کنندگان بودند.
در ابتدای همایش که با قرائت قرآن آغاز گردید حجت الاسلام ایزدی ضمن خیر مقدم به مسئولین و ارائه گزارشی اجمالی از عملکرد اداراه اوقاف در ایام و مناسبتهای مختلف از حضور نمایندگان و مسئولین محترم شهرستان تقدیر و تشکر نمودند. و بیان داشتند که این همایش در همه شهرستان ها به صورت همزمان برگزار می گردد با شعار لبیک یا زینب .
در ادامه همایش حجت الاسلام بابائیان امام جمعه محترم شهرستان قروه ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین برپایی این تجمع بزرگ به عظمت حضرت زینب(س) اشاره نمودند وبا طرح چند سوال سخنان خود را آغاز نموده و فرمودند: چرا دشمن جرات پیدا کردند که امام حسین علیه السلام را شهید کنند،چرا دعا نکردند که یزد تبدیل به سنگ شود؟چرا امام حسین (ع) نفرین نکردند؟بعضی ها شبهه می اندازند که می گویند چرا به حضرت زینب (س) متوسل نمی شوید. عده ای در مقابل می گویند اگر ایشان توان داشتند چرا به برادر خود کمک نکردند، که استاد فرمودند: این طرز تفکر و قضاوت بی انصافی در حق حضرت زینب(س) است.وشبهه افکنان حضرت زینب را آنگونه که باید نشناختند و در ادامه حجت الاسلام به بیان فضایل حضرت زینب پرداختند.
حجت الاسلام بابائیان افزودند: ضمن تسلیت روز شهادت امام سجاد(ع) به حدیثی در خصوص فضیلت حضرت زینب(س) از لسان امام سجاد(ع)اشاره نمودند :"انت معالم بدون معلم” عمه جان تو عالمه ای هستی که معلم ندیده.و در ادامه استاد بیان داشتند امام سجاد(ع) در مورد عمه شان می فرمودند که عشق ایشان به امام حسین (ع) به دلیل خواهر و برادر بودنشان و از روی احساسات و عواطف نیست بلکه به خاطر عشق به خدا و بخاطر خدا عاشق امام حسین (ع) بود.
حجت الاسلام بابائیان در ادامه بیان داشتند که حضرت زینب در صحرای کربلا اولین کاری که کردند در گودال قتله گاه جنازه برادر را بر دست گرفته و روبه خدا فرمودند این قربانی را از ما قبول کن.
در پایان حجت الاسلام بابائیان به بعضی از خرافات بانوان که در ایام عزاداری انجام می دادند اشاره نموده و بیان داشتند که بسیار از این خرافات ریشه در دین ندارد ا زجمله تبرک جستن زنان به خون قربانی که در ایام عزادرای اباعبدالله الحسین(ع) ریخته شده که بابائیان از بانوان حاضر در جلسه خواستند که با بدعت و خرافات مبارزه کنند و دستاویزی به دست دشمنان ندهند.
در ادامه همایش مجری برنامه بیعت نامه با حضرت زینب را قرائت نمودند و بانوان با فریاد لبیک یا زینب(س) تجدید عهد نمودند. و بروشوری که توسط طلاب مدرسه الزهرا(س) تهیه شده بود در میان حاضرین توزیع گردید.
در پایان همایش، خادمان حرم ،بیرق متبرک امام حسین علیه السلام را در میان جمع آورده و که با مداحی که همراه بود فضا را بسیار عطر آگین ومعنوی نموده بود.
و در ادامه از حاضرین به دادن آش رشته پذیرایی شد.
الحمدلله حضور طلاب مدرسه الزهرا(س) سطح دو و سطح سه در این همایش در قالب گروه های اجرایی و تدارکاتی بسیار مطلوب بود.
امید است مورد عنایت حضرت حق قرار گیرد.

موضوعات: گزارش  لینک ثابت



 [ 01:49:00 ب.ظ ]





  عاشورا   ...

موضوعات: محرم  لینک ثابت



 [ 01:48:00 ب.ظ ]





  مدرسه علميه الزهرا(س) قروه   ...

موضوعات: محرم  لینک ثابت



 [ 01:47:00 ب.ظ ]






  خانه آخرین مطالب لینک دوستان تماس با ما