مدرسه علمیه الزهرا(س)قروه
 
  خانه آخرین مطالب لینک دوستان تماس با ما  

   
آبان 1394
شنبه یکشنبه دوشنبه سه شنبه چهارشنبه پنج شنبه جمعه
 << < جاری> >>
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            








جستجو





حدیث روز







محتواها





فال حافظ





پاسخگویی آنلاین به شبهات





حدیث





قرآن آنلاین





اوقات شرعی





لحظه شمار غیبت













لااله الا الله ملک الحق المبین

ذکر کاشف الکرب

  راهپیمایی13آبان   ...

 

 

راهپیمایی 13 آبان


حضور طلاب در راهپیمایی 13 آبان همچون سیلی خروشان در میان دریای جمعیت مردم شهرستان می نمایاند در این راهپیمایی طلاب حضور پرشور و حداکثری داشتند و فرماندار جناب آقای سپهر به ایراد سخن پرداختند و فرمودند: که ملت ایران در هیچ عرصه ای کوتاه نخواهد آمد ومیدان را برای دشمنان خالی نمی گذارد و در تمام زمینه ها به ایفای نقش سیاسی و اجتماعی و جهانی خود می اندیشد و هرگز ار حقوق و حق قانونی خود کوتاه نخواهد آمد . و بی کفایتی و سوء مدیریت آل سعود را عامل اصلی در فاجعه منا دانستند و افزودند شعار مرگ بر آمریکا با خون مردم ایران عجین شده است.
آقای دکتر سپهر فرماندار شهرستان قروه مردم را به حضور در انتخابات اسفند ماه سال جاری دعوت نمودند و بیان داشتند و نمایندگان فعالیت هاو کار های خود را به نمایش بگذارند نه فقط در قالب شعار و حرف زدن باشد.
در پایان قطعنامه توسط مجری برنامه قرائت گردید و در ادامه مردم و طلاب با مشت های گره کرده شعار های ضد استکباری (مرگ بر آمریگا- مرگ اسرائیل و مرگ بر آل سعود کافر) سر دادند که لرزه بر تن دشمنان می افکند

 

موضوعات: گزارش  لینک ثابت



[سه شنبه 1394-08-26] [ 05:08:00 ب.ظ ]





  گزارش نشست علمی پژوهشی با محوریت آسیبهای شبکه های مجازی   ...

 

 


گزارش نشست علمی پژوهشی با محوریت آسیبهای شبکه های مجازی حوزه علمیه ا لزهراء (س) قروه
تاریخ برگزاری :19/8/94 ساعت برگزاری:9-12
مکان برگزاری :سالن شهید مطهری شهرستان قروه
مخاطبین :مسئولین ادارات،اساتید ،طلاب ،دبیران پرورشی ،مشاوران ودانش آموزان دبیرستان های اداره ی آموزش وپرورش شهرستان قروه
استاد دعوت شده:جناب آقای ارتقایی دعوت شده از استان همدان
مباحث ارائه شده در این همایش به شرح ذیل بود:
قرائت آیاتی از کلام الله مجید توسط آقای نوری
پخش کلیپ سخنان معظم رهبری دررابطه با شبکه های مجازی واجتماعی
اجرای سرود دانش آموزان اداره آموزش وپرورش با موضوع اربعین
پخش کلیب فعالیتهای حوزه جهت آشنای بدانش آموزان با حوزه
پخش تراکت های درزمینه پذیرش حوزه
ایراد های شبکه های مجازی توسط استاد آقای ارتقایی
ایشان مباحث خویش را با سخنان مقام معظم رهبری در زمینه شبکه های مجازی آغاز نمودند وبا سخنان رهبری به مباحث خاتمه دادند. مقام معظم رهبری فرمودند:چه ایرادی دارد که از شبکه هایی ما استفاده کنیم که دیگران باآن ظلمت ایجاد می کنند ما استفاده کنیم ونور ایجاد کنیم.
پس من وشما طلبه ودانش آموز از چیزی که ضد بشریت به نحو بشریت استفاده کنیم البته باید درست استفاده کردن را یاد بگیریم.

ایشان فرمودند: آیا شبکه های اجتماعی اعتیادآور هستند؟
طبق نتیجه های بدست آمده :فعالیت در شبکه های اجتماعی لذت بخش است و انتشار اطلاعات شخصی لذت بیشتری دارد.یک رابطه ی تصاعدی دارد بین لذت با تعداد اعضای گروه.هر چقدر تعداد اعضا زیاد باشد لذت بیشتر است. هر چیزی که لذت بخش است اعتیاد آور است.اولین گروه بیت وین بود که دونفر با هم در ارتباط بودند. کم کم این شبکه ها به اوج پیشرفت وسوء استفاده های خود رسید.
اعتیاد اینترنتی چیست؟معتادین به اینترنت 5 سال به بالا هم خودشان را تکذیب می کنند هم به دیگران اعتماد ندارند.اعتیاد به اینترنت هم لاغری می آورد.فعالیتشان کم است ورزش نمی کنند،کم غذا می خورند.
بیش از 30درصد افرادی که از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند مورد مزاحمت سایبری قرار می گیرند..
این شبکه ها از ناحیه دشمن به سمت ما فرستاده شده.این را بدانیم که بزرگترین نفوذ دشمن روی مادرها وبچه هاست …..
دسترسی ها وقدرت نفوذ واتس آپ:
1.خواندن کارت حافظه 2.دسترسی به اطلاعات خدمات بانکی شما 3. استفاده از حساب ها و ایمیل هاو…. 4. خواندن همه ی sms 5. قدرت این را دارد که به جای ما sms به هرکس که بخواهد بفرستد. 6. قدرت ضبط صدا 7.ارتباط با شرکت واتس آپ با گوشی ما 8. هر وقت بخواهد wi fi را روشن وخاموش می کند. 9موقعیت مکانی مارا کشف میکند . (شهید مغینه حزب الله لبنان را به این شیوه شهید کردند.)
چرا اول واتس آپ را گفتم؟
واتس آپ خیلی کمتر از سایر شیکه های اجتماعی دیگر می تواند سوء استفاده کند ودسترسی به اطلاعات یابد. اگر این شبکه واتس آپ است پس وای به سایر شبکه ها.که چه نفوذ های می توانند به اطلاعات شخصی ما داشته باشند.
پس این شبکه وسایر شبکه ها به راحتی به تمام اطلاعات شما دسترسی پیدا می کنند .شما که قرار نیست تا آخر دانش آموز باشید می خواهید ادواج کنید شاغل شوید شاید دکتر یا نماینده یا شورای شهر شوید که در اینصورت تمام اطلاعات ریز ودرشت شما از کودکی در اختیار آنهاست وهر سوء استفاده ای هم که بخواهند می برند.
هر وقت خواستی نرم افزار نصب کنی این سوالات را از خودت بپرس؟
آیا این دسترسی ها منطقی است؟؟ چه چیزی نصب کنم؟؟ چرا رایگان هستند؟؟
مدیر عامل فیس بوک 19 میلیارد دلارهزینه کرده برای خرید آن .شنیدید که مدیر عامل با آقای اوباما جلسه داره.جریان چیه. با چه هدفی رایگان در اختیارما قرار میگیرد.
سپس استاد مراحل چگونگی حذف این شبکه ها را شرح دادند.یکی از این راهها :وارد گوگل شوید،با سه کلمه حذف اکانت تلگرام،حذف اکانت تانگو،وایبر….
مدیر عامل وایبر جزو سازمان جاسوسی بوده،همه ی دنیا این را می دانند.
متاسفانه ایران رکورد دار نصب وایبر است.5/12 میلیون نفر در ایران نصب کرده اند.اینه که آقا می فرمایند اگر بتوانید اینها را یاد بگیرید.
امن ترین فضای مجازی تلگرام است . اما با احتیاط کامل باید نصب واستفاده کرد. واین شبکه هم دست صهیونیست وآمریکاست. تانگو یکی از نا امن ترین شبکه هاست .بایدتوجه داشت به هیج وجه ازاین شبکه استفاده نکرد.
این است که حضرت آقا (مد ظله العالی) فرمودند :اگر بتوانید این شبکه های مجازی را یاد بگیرید که چطور استفاده کنید.نحوه نصب وبرد نفوذ این شیکه ها ودیگر مباحث واهداف آنها را یاد بگیرید اما کاملا برعکس هدف آنها فعالیت کنید. به نفع اعتقادات خودمان از آن کار بکشید.
این جلسه بازتاب خیلی خوبی داشت که مورداستقبال شرکت کنندگان قرارگرفت که درپایان مسئولینی که درجلسه حضور داشتند از حوزه علمیه خواهران درخواست داشتند این جلسات برای تک تک دبیرستانها -دانش آموزان پسر ووالدین برگزارگردد .

 

موضوعات: گزارش  لینک ثابت



 [ 04:54:00 ب.ظ ]






  خانه آخرین مطالب لینک دوستان تماس با ما