مدرسه علمیه الزهرا(س)قروه
 
 

تیر 1392
شنبه یکشنبه دوشنبه سه شنبه چهارشنبه پنج شنبه جمعه
 << < جاری> >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        





جستجو


حدیث روز




محتواها


فال حافظ


پاسخگویی آنلاین به شبهات


حدیث


قرآن آنلاین


اوقات شرعی


لحظه شمار غیبت







لااله الا الله ملک الحق المبین

ذکر کاشف الکرب
 



 

 

موضوعات: فراماسونری, بدون شرح...  لینک ثابت
[پنجشنبه 1392-04-13] [ 12:52:00 ب.ظ ]




 

به نظر شما گفته قرآن تصادفیست ؟ !!!
( محاسبه سرعت نور با استفاده از آیات قرآن )

——————————————————–
چند سال است که علم توانسته سرعت نور را اندازه گیری کند؟
این را بخوانید. جالب است و قابل تامل
سوره معارج آيه 4):

تَعْرُجُ الْمَلَئكةُ وَ الرُّوحُ إِلَيْهِ فى يَوْمٍ كانَ مِقْدَارُهُ خَمْسِينَ أَلْف سنَةٍ
ترجمه:
فرشتگان و روح (فرشته مخصوص ) به سوى او عروج مى كنند در آن روزى كه مقدارش پنجاه هزار سال است
گفته شده وقتی فرشته ها حرکت میکنند برای آنها یک روز زمان میبرد ولی برای انسانها پنجاه هزار سال طول میکشد!
یعنی قرآن 1400 سال پیش با یک پیامبر که از نظر آکادمیکی بیسواد بوده،گفته زمان نسبی است و بستگی به دید طرف دارد، فرشته یک روز احساس میکند وانسان پنجاه هزار سال!
حالا چرا 50000 ؟؟؟

طبق نظریه نسبیت وقتی چیزی سرعت بگیرد زمان برای او به نسبت ما کند احساس میشود و در دید ما خیلی طول میکشد.
زمان برای فرشته های در حال حرکت یک روز است و برای ما 50000 سال،خوب نظرتون چیه که برعکس عمل کنیم و سرعت یک فرشته قرآن را در حرکت به دست آوریم؟
به عکس زیر دقت کنید
فرمول سرعت بر اساس انبساط رو براتون آوردیم

سال های قمری حدود 354 روز دارند یعنی میزان اختلاف زمان ما با یک فرشته در حال حرکت 50000*354 است.
پس جایگزین میکنیم:
میبینیم که عدد حاصل میشه299792458
یعنی دقیقا سرعت نور در خلا

طبق قرآن،آفريدگان سه دسته اند: انسان که از خاک است و جن که از آتش است و فرشته که از نور است!
حالا به نظر شما آیا گفته قرآن تصادفی است ؟!



 

موضوعات: فراماسونری, اطلاعات علمی  لینک ثابت
 [ 11:03:00 ق.ظ ]




 


ماه رمضان چه ماهی است؟

 

ماه رمضان نام نهمین ماه سال قمری است. در این ماه روزه بر مسلمانان واجب شده‌ است. ماه رمضان در دین اسلام ماهی مبارک است. در قرآن از این ماه به عنوان ماهی که در آن قرآن نازل شده یاد شده‌است. مسلمانان معتقدند که شب قدر در ماه رمضان واقع است.

رمضان واژه‌ ای عربی است که از سه حرف اصلی «رم‌ض» ساخته‌شده‌است. الرمض به معنای گرمای شدید، زمین سوزان، کوتاه‌ بودن و جیره‌ است.


آداب و رسوم ماه مبارک رمضان


ماه رمضان ، ماه خیر و برکت، ماه نزول رحمت، ماه میهمانی و ضیافت الهی، بار دیگر ما را به یک فضای معنوی غیرقابل وصفی می کشاند، فضایی آکنده از عشق به خدا، و دنیایی از صفا و صمیمیت که یک ماه به طول می انجامد.


زمینه سازی روحی و اخلاقی برای رمضان


رمضان ماه بزرگ الهی است ماهی است که ایام و لیالی آن بسیار زیبا و دلگشا می باشد و نسیم آن جان و روح را می نوازد و غرق در لذات معنوی می کند. عظمت و شرافت این ماه به گونه ای است که پیامبر اسلام (صلّی الله علیه و آله و سلّم) و ائمه دین (علیهم السّلام) از مدت ها قبل در انتظار آن به سر می بردند و در آستانه ورود به فضای پاک و ملکوتی اش نشاط و شوقی خاص بر آنان غلبه می کرد و خویشتن را مهیا برای درک کامل لحظات زیبا و روح افزای آن می نمودند.

 


دعای هنگام حلول ماه رمضان


به نام خداوند بخشنده مهربان. سپاس خدایی را سزاست که ما را برای سپاسگزاری خود راهنمایی نمود و از سپاسگزاران قرار داد تا برای احسان و نیکی‌ اش از شکرگزاران باشیم و ما را بر آن سپاسگزاری پاداش نیکوکاران دهد، و سپاس خدایی را سزاست که دین خود را به ما عطا نمود و ما را جزو ملت ‏خویش (اسلام) اختصاص داد، و در راه‌های احسان و نیکی‌ اش رهنمون کرد، تا به وسیله نعمتش در آن راه‌ها رفته و به رضا و خوشنودی‌ اش دست‏یابیم، سپاسی که آن را از ما بپذیرد و به وسیله آن از ما خشنود گردد.


رمضان ماه بخشش و آمرزش


انسان موجودی است که از روز ازل به خطاکاری شهره آفاق شده و از آغاز خلقت و آفرینش مهر «جایز الخطا بودن» بر پیشانی اش خورده و درست از همین رو در طول عمر کوتاه و ناپایدار دنیوی اش به کرات و دفعات مرتکب معاصی و گناهان کوچک و بزرگ شده و از صراط مستقیم عبودیت و بندگی حق تعالی منحرف می شود.


مفاهیم ماه رمضان


علماى لغت واژه «برکت» را به فزونى و رشد همراه با ثبات و دوام معنى کرده اند. در کتاب لسان العرب به نقل از ابن عباس آمده است: «معنى برکت فراوانى در هرچیز خیر است». راغب اصفهانى نیز آن را به معناى ثبوت و استقرار خیر الهى در چیزى مى داند. چنانچه برکه «چیزى شبیه حوض» به جایى که آب در آن مجتمع و مستقر مى گردد. گفته مى شود.


رمضان و شیطان


گفته مى‏شود که در ماه رمضان، شیطان به زنجیر کشیده مى‏شود، پس دلیل گناهان ما در این ماه چیست؟ اصولاً چرا خداوند به شیطان مهلت داده ما را به گناه بکشاند تا مجبور باشیم با این همه سختى، خود را از شرّ او رهایى بخشیم؟

این سؤال، پرسشى بنیادین است که براى هر اندیشمند مسلمان رخ مى‏نماید و پاسخ به آن در گرو کاویدن جنبه‏هاى مختلف آن است. در این پرسش سه طرف، یعنی خداوند، انسان و شیطان قرار دارند که به طور مختصر به بررسى آنها مى‏پردازیم


فضیلت ماه رمضان


ماه مبارک رمضان در حقیقت یکی از نعمات بزرگ پروردگار بوده که به منظور شستشوی وجود مان از گناهان به ما اعطاء گردیده است، لذا به هر خواهر و برادر با درک ماست تا از این لحظات گرانبها و از این شانس طلایی به منظور محو نمودن اشتباهات، خطاها و گناهانی که از ما سر زده است استفاده نماید ، و با باز گشت این ماه مبارک و پر فیض همزمان با آنکه از فواید طبی آن برخوردار می‌شویم، از فواید دنیوی و اخروی آن نیز مستفید گردیم. اینک در این مجموعه به امید آنکه گامی را در جهت پخش و گسترش احکام دینی خویش برداشته باشیم تعدادی از احادیث گرانمایه، حضرت رسول الله (ص) را جمع آوری نموده‌ایم تا همه از آن بهره‌مند شده و ما را نیز شامل دعاهای شبانه روزی خویش گردانند.



 




 



 

موضوعات: فراماسونری, ماه مبارک رمضان  لینک ثابت
[چهارشنبه 1392-04-12] [ 12:04:00 ب.ظ ]




 قسمتی از سخنرانی شهید شوشتری

 


دیروزازهرچه بود گذشتیم،امروزازهرچه بودیم                                            

آنجاپشت خاکریزبودیم واینجادرپناه میز

دیروزدنبال گمنامی بودیم وامروزمواظبیم ناممان گم نشود

جبهه بوی ایمان میدادواینجاایمانمان بومیدهد

الهی نصیرمان باش تابصیرگردیم،بصیرمان کنتاازمسیربرنگردیم،آزادمان کن تااسیرنگردیم!!!

برای شادی روح

 

موضوعات: فراماسونری, تاشهدا  لینک ثابت
 [ 11:53:00 ق.ظ ]




                

 حجاب فيزيکي بدن

اين بُعد همان محوري است که مورد توجه اکثر دانشمندان ، علما ، فقها و روشنفکران بوده است . اين بخش از حجاب محسوس ترين و ملموس ترين بُعد مي باشد . در آيات شريفه قرآن کريم «در سوره نور و احزاب» به اين بُعد از حجاب با عنوان «خُمار» و «جلباب»تأکيد ويژه شده است .

خمار

قرآن کريم از دو نوع حجاب و شيوه ي پوشش زن سخن به ميان آورده است : «خمار» و «جلباب» ؛ از خمار در آيه سوره نور سخن گفته شده است : «وَليضرِبنَ بِخُمُرِ هِنَّ عَلي جُيوبِهِنَّ»2 ؛ (سوره نور ، آيه 30) «خمارهاي خود را بر گريبان هاي خويش بيفکنيد .» که اين قسمت آيه بيان گر کيفيت پوشش است که زن بايد آن را بپوشاند .

«خمر» ، جمع خمار است و در کتب لغت آمده است : «الخمار ثوب تغطي به المرأه أسما»3 ؛ (راغب اصفهاني ، 1992 م : 298) «خمار لباسي است که زن سر خود را با آن مي پوشاند .» آقاي مصطفوي در التحقيق في کلمات القرآن مي نويسد : «خمر و خمار به معني ستر و پوشش است . شراب را خمر گويند ؛ زيرا حواس ظاهري و باطني را مي پوشاند . به روسري زن نيز خمار گويند ؛ زيرا به وسيله آن سرش را مي پوشاند .»4 (مصطفوي ، 1360 ،چ 3 : 129) ابن عباس در تفسير اين بخش از آيه ي شريفه مي گويد : «تغط شعرها و صدرها و ترائبها و سوالصفا» 5 ؛ (طبرسي ، 1380 ، چ 7 : 185) «زن موي سر، سينه و دور گردن و زيرگلوي خود را بپوشاند .»

«آنچه مي تواند به اين فرمان الهي جامه ي عمل بپوشاند ، مقنعه يا روسري بلندي است که علاوه بر پوشش کامل سر ، بر روي گردن و سينه افتد .»1 (بيرقي اکبري ، 1377 : 38) و شهيد مطهري معتقد است : «ترکيب لغوي «ضَرَب علي» در لغت عرب اين معنا را مي سازد که چيزي را بر روي چيز ديگر قرار دهند ، به طوري که مانع و حاجبي براي او شمرده شود .»2 (مطهري ، 1353 : 138) براساس آيه ي شريفه و تفسير ابن عباس ، اين پوشش سرهر چه که هست ، اعم از شال ، روسري ، مقنعه بايد مو ، سينه ، دورگردن و زيرگلوي زن را بپوشاند . «در زمان جاهليت و صدر اسلام زنان عرب غيرمسلمان لباس هاي بلند و گشاد مي پوشيدند ، برسر يا شانه خود عبا مي انداختند و پوششي کوتاه و کوتاه تر از جلباب روي سرشان مي بستند . شهيد مطهري به نقل از تفاسير معتبر از جمله تفسير کشاف بيان مي کنند که زنان عرب معمولاً پيراهن هايي مي پوشيدند که گريبان هاي شان باز بود ، دور گردن و سينه را نمي پوشاند و روسري هايي هم که روي سر خود مي انداختند از پشت سر مي آويختند ، قهراً گوش ها و بناگوش ها و گوشواره ها و جلوي سينه و گردن نمايان مي شد . اين آيه دستور مي دهد که بايد قسمت آويخته ي همان روسري ها از دو طرف روي سينه و گريبان خود بيافکنند تا قسمت هاي ياد شده پوشيده گردد .»3 (همان : 136 و 137)

در ذيل اين آيه محمدبن يعقوب کليني در کافي به سند خود از محمدبن يحيي ، از احمد بن محمد بن حکم از سيف بن عميره از سعد اسکاف از ابي جعفر عليه السلام چنين روايت مي کند که فرمودند : «استقبل شابُ من انصار امراه بالمدينه و کان النساء يتفلعن خلف آذانهّن فنظر الميعاد مقبلد فلمّا جازت نظر الميعاد و دخل في زقاق قد سماه ببني فلان فجعل ينظر خلفها و اعترض وجهه عظم في الحائط أو زجاجه فشقّ وجهه فلمّا مفت الامرأه نظر فاذا الدماء تسيل علي صدره و ثوبه ؛ فقال ، والله و آتين رسول الله (ص) و لأخبرنّه قال : فأتاه فلمّا رآه رسول الله (ص) قال له ما هذا . فأخبره . فهبط جبرئيل عليه السلام بهذه الآيه اقُل لِلمُؤمِنينَ يغُضُّوا مِن اَبصارِهِم وَ يحفَظوا فُرُوجَهُم ذلک أَزکي لَهُم إنَّ اللهَ خَبير بما يصنَعونَ .»1 (کليني ، 1413 هـ . ق ، ج 5 : 520)

«يکي از جوانان انصار با زني از اهالي مدينه روبه رو شد در آن زمان ، زنان مقنعه خود را پشت گوش مي بستند . جوان به زن ، که از رو به رو مي آمد ، آن قدر نگاه کرد که زن از مقابل او گذشت و رفت . جوان درحالي که هم چنان از پشت سر ، آن زن را نگاه مي کرد ، وارد کوچه بني فلان شد که ناگاه استخوان يا شيشه اي که در ديوار بود ، صورت او را دريد . وقتي زن رفت ، ناگاه جوان متوجه شد که خون روي لباس و سينه اش ريخته است ؛ با خود گفت : به خدا حتماً نزد رسول الله (ص) مي روم و ماجرا را توضيح مي دهم . جوان نزد پيامبر (ص) آمد . وقتي که رسول خدا (ص) او را ديد پرسيد : اين چيست ؟ جوان ماجرا را توضيح داد . جبرئيل در اين هنگام بر پيامبر چنين خواند : «به مردان بگو که چشمان خويش را ببندند و شرمگاه خود را نگاه دارند ، اين براي شان پاکيزه تر است ؛ زيرا خدا به کارهايي که مي کنند آگاه است .» 2 (سوره نور ، آيه 30)

 
 

موضوعات: حجاب, دینی مذهبی, اخلاقی  لینک ثابت
[سه شنبه 1392-04-11] [ 09:42:00 ق.ظ ]




      


یکى از راههابراى خنک کردن خانه، استفاده از راه هاى طبیعى است؛ به این معنى که بدون استفاده از هیچ وسیله خنک کننده برقى بتوانیم دماى خانه را کاهش دهیم.

تکناز : براى رسیدن به این منظور موثرترین راه این است که گرمایى را که به ساختمان مى تابد، دفع و از ورود آن به خانه پیشگیرى کنیم.
مناسب ترین روش براى پیشگیرى از جذب حرارت و دفع گرما، انعکاس یا بازتاباندن آن است. گرما از چند طریق وارد خانه مى شود که مهمترین و عمده ترین آنها حرارت ناشى از تابش گرماى خورشید است که از پنجره ها و سقف وارد خانه مى شود.

شیشه ها

40 درصد از گرماى ناخواسته از طریق پنجره ها وارد خانه می شود. استفاده از شیشه های بازتاب دهنده نور یکى از راه هاى دفع این گرما است. استفاده از این نوع شیشه روى پنجره علاوه بر خنک نگه داشتن خانه از تابش مستقیم نور خورشید به وسایل خانه و کمرنگ شدن مبلمان، پرده ها و فرش هم جلوگیرى مى کند. انواع گوناگونی از این شیشه با درجات مختلفى از تیرگى وجود دارد که باید با توجه به آب و هواى منطقه اى که در آن زندگى مى کنید، نوع مناسب را انتخاب کنید.
اگر از پوشش هاى ثابت استفاده مى کنید، توصیه مى شود که پنجره هاى جنوبى را با این گونه شیشه ها نپوشانید تا در زمستان بتوانید از گرماى نور خورشید استفاده کنید.

سایبان هاى داخلى و خارجى

سایبانها با جذب یا بازتاب نور خورشید از ورود آن به خانه به میزان قابل توجهى جلوگیرى مى کنند. نصب سایبان در هر دو سطح خارجى و داخلى پنجره مفید است، اما سایبان هاى خارجى به این دلیل که گرما را قبل از برخورد با پنجره دفع مى کنند، مناسبتر و موثرتر هستند.
نصب سایبان هاى داخلى و پرده، گرماى ناشى از تابش خورشید را که از طریق پنجره وارد خانه مى شود، تا 65 درصد کاهش می دهد. در حالى که این میزان با نصب سایبانهاى بیرونى به 95درصد مى رسد.
هنگام نصب سایبان باید شرایط آب و هوایى، تعداد دفعات باز کردن پنجره و نکات دیگر را در نظر بگیرید و نوع مناسب را انتخاب کنید. نصب سایبان براى پنجره هاى بزرگ، به ویژه پنجره هاى شرقى، غربى و جنوبى خانه نقش مهمى در خنک نگه داشتن هواى داخل خانه در ساعات گرم روز دارد.

توصیه مى شود در ساعات گرم روزهاى تابستان پرده ها را کنار نزنید و شبها پنجره ها را باز کنید تا هواى تازه در خانه جریان پیدا کند. سایبان بهتر است با سطح شیشه پنجره زاویه 45 درجه داشته و طول آن نیمى از ارتفاع پنجره را بپوشاند. اگر در منطقه اى زندگى مى کنید که زمستان هاى سرد دارد، از سایبانهایى استفاده کنید که قابلیت نصب و برداشتن داشته باشد و بتوانید در زمستان آنها را بردارید.

پرده هاى مات و حصیرى

استفاده از پرده هاى سفید و مات در فصل تابستان 40 تا 50 درصد از گرماى خورشید را که از شیشه عبور مى کند، کاهش مى دهد. نصب پرده هاى حصیرى در بیرون پنجره که در قدیم بیشتر استفاده مى شد، مى تواند 60 تا 80 درصد حرارت را کاهش دهد.


تعداد بازدید ۱۳۵۴۰

 

موضوعات: فراماسونری, مطالب روزانه  لینک ثابت
[دوشنبه 1392-04-10] [ 12:40:00 ب.ظ ]




 

 

 



لذت تابستان با یک لیوان  شربت آب‌لیمو
شربت آب‌لیمو پرطرفدارترین و شاید خوشمزه‌ترین شربت یا آب‌میوه‌ای باشد که واقعاً باعث خنکی شده و خستگی یک روز گرم تابستان را از تن به در می‌کند. این شربت از ریه‌های شما در مقابل موقعیت‌های خطرناک مانند آسم، محافظت می‌کند. اگر خیلی اهل خوردن میوه و به خصوص مرکبات نیستید، مراقب باشید چرا که بیشتر در معرض ابتلا به آسم و خس خس سینه قرار خواهید گرفت. ویتامین C که در مرکبات وجود دارد، در واقع تنفس را تسهیل می‌کند.
لیمو به خودی خود برای درمان عفونت‌ها، سوءهاضمه، یبوست، دیابت،‌ مشکلات دندانی، تب، مراقبت‌های پوست و مو، خون‌ریزی‌های داخلی، وبا، رماتیسم، سوختگی‌ها، اضافه وزن، اختلالات تنفسی و فشارخون بالا مۆثر است. این ماده به تقویت سیستم ایمنی و تمیز کردن معده کمک می‌کند. خون را تصفیه می‌کند و در مبارزه با بیماری‌ها به یاری بدن می‌آید.
شربت آب‌لیمو هم طبعاً با دارا بودن همین خصوصیات می‌تواند سنگ‌های کلیوی را از بین ببرد، سکته‌های قلبی را درمان کند، دمای بدن را کاهش دهد و باعث آرامش شما شود. آب‌لیمو با تشکیل اسیدسیتریک ادراری از تشکیل رسوبات در کلیه جلوگیری و سنگ‌های کلیوی را درمان می‌کند. این مسئله به ویژه در تابستان که آب بدن بر اثر گرما و تعریق به شدت کاهش می‌یابد بیشتر می‌شود و نوشیدن شربت آب‌لیمو کمک زیادی به رفع این مشکل می‌کند و حتی گاهاً از آب هم در دفع سنگ مفیدتر عمل می‌کند.

خاکشیر، نوشیدنی اشتهاآور
گرما، عطش را برای خوردن مایعات بالا می‌برد و خاکشیر، نوشیدنی روزهای گرم تابستان است. دانه‌های خاکشیر وقتی در آب غوطه‌ور می‌شوند، آب را به خود جذب می‌کنند. به همین دلیل هم مصرف آن کمبود آب بدن را جبران می‌کند. بنابراین، در این روزهای گرم توصیه می‌شود، قبل از خروج از خانه مصرف یک لیوان خاکشیر را فراموش نکنید. خاکشیر در واقع همانند یک ماده ضد عفونی عمل می‌کند و در درمان اسهال‌های خفیف یا سخت و نیز یبوست مۆثر است. ادرارآور بوده و التهاب کلیه‌ها را از بین می‌برد و نوعی درمان برای التهاب پوستی و کهیر به شمار می‌رود. تب بر است و زخم‌ها را بهبود می‌بخشد و به درمان مخملک و سرخک هم کمک می‌کند. خاکشیر اشتهاآور بوده و تمایلات جنسی را افزایش می‌دهد. در درمان بیماری‌های گوارشی مفید و به عنوان تنظیم‌کننده سیستم گوارش عمل می‌کند. به اندازه سرکه مفید و در افراد مبتلا به صفرا بسیار مۆثر است. ولی با تمام این اوصاف، مهم‌ترین خاصیت شربت خاکشیر همان ضدگرمازدگی آن است که سرد و خنک بوده و تب، تهوع، بی‌حالی، سرگیجه و بی‌اشتهایی ناشی از گرمازدگی را از بین می‌برد.

 

 

موضوعات: فراماسونری, تغذیه و بهداشت  لینک ثابت
[یکشنبه 1392-04-09] [ 11:31:00 ق.ظ ]




حکمتهای وضو, سجده, نماز به سمت قبله وچرا باید بر خاک سجده کرد




بدن شما به طور روزانه مقداری امواج الکترو مغناطیسی دریافت می کند شما امواج الکترو مغنا طیس را که ازتجهیزات الکتریکی استفاده می کنید و نمی توانید هم کنار بگذارید دریافت می کنید همچینین از طریق لامپهای روشن که حتی برای یک ساعت هم خاموش نمی شود شما منبعی هستيد که مقدار زیادی امواج الکترومغناطیسی دریافت می کنید ، به عبارت دیگر شما با امواج الکترو مغناطیسی شارژ می شوید بدون اینکه بفهمید سر درد دارید ! احساس ناراحتی می کنید تنبلی در کار و مکانهای مختلف راه حل این مشکلات چیست یک دانشمند غیر مسلمان از اروپا تحقیقات را شامل یافتن بهترین روش برای خارج کردن امواج الکترومغناطیسی که بدن آسیب می رساند را انجام داد با گذاشتن پیشانی تان بیشتر از یک بار بروی زمین ، زمین امواج الکترو مغناطیسی را تخلیه خواهد کرد این شبیه اتصال زمین به ساختمانهای است که احتمال بر خورد سیگنالهای الکتریکی مانند رعد و برق وجود دارد تا امواج از طریق زمین تخلیه شود آنچه این تحقیق را بیشتر شگفت انگیز می کند بهترین راه که پیشانی تان را بر خاک بگذارید حالتی است که رو به مرکز زمین باشید چرا که در این حالت امواج الکترو مغناطیسی بهتر تخلیه خواهد شد و بیشتر تعجب خواهبد کرد که بدانید بر اساس اصول علمی ثابت شده مر کز زمین مکه است و کعبه درست وسط زمین است بنابراین سجده در نمازتان بهترین راه تخلیه سیگنالهای مضر از بدن است.

بارهاي زائدي که در اثر تحريکات الکتريکي اعصاب به وجود مي آيند هم شبيه ميدان بدن و هم بر امواج مغزي اثر سو دارند. و اين اثرات در نواحي که اعصاب در آن تحرک بيشتري دارند، خطرات جديتري ايجاد مي کنندو بايد هرچه سريعتر از آن نواحي دور شوند. به طرز حيرت آوري مي بينيم که اين نواحي دقيقا نواحي هستند که در وضو شسته مي شوند و بنابر تحقيقات صورت گرفته، بهترين راه دفع اين بارهاي زائد استفاده از يک ماده رساناست که سريعترين و ارزانترين و بي ضررترين ماده براي اين کار آب است و جالب اينجاست که آب هرچه خالص تر باشد سريعتر بارهاي ساکن را از بدن ما به اطراف گسيل مي دهد و هيچ مايعي مثل آب خالصي که در وضو به انسان سفارش شده اين اثر را ندارد.

نماز و امواج مغزي:

با دفع بارهاي زائد بدن در وضو امواج مغزي در ايده ال ترين حالت قرار مي گيرند. علاوه بر آن حالت تمرکزي که در هنگام نماز در انسان به وجود مي آيد، تشعشع امواج آلفا را به اندازه قابل توجهي بالا مي برد و توانايي مغز را در توليد اين امواج بالا مي برد

موضوعات: فراماسونری, مناجات  لینک ثابت
 [ 10:57:00 ق.ظ ]
 
   
 
نوروز 98