مدرسه علمیه الزهرا(س)قروه
 
  خانه آخرین مطالب لینک دوستان تماس با ما  

   
دی 1391
شنبه یکشنبه دوشنبه سه شنبه چهارشنبه پنج شنبه جمعه
 << < جاری> >>
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            








جستجو





حدیث روز







محتواها





فال حافظ





پاسخگویی آنلاین به شبهات





حدیث





قرآن آنلاین





اوقات شرعی





لحظه شمار غیبت













لااله الا الله ملک الحق المبین

ذکر کاشف الکرب

  کودکان بی دفاع در غزه   ...

حال قضاوت با شما …..

موضوعات: غزه و جنگ  لینک ثابت



[چهارشنبه 1391-10-27] [ 12:51:00 ب.ظ ]





  وضعیت بهداشتی و غذایی مردم غزه   ...

به گفته ماکسول گیلارد، هماهنگ کننده کمک‌های سازمان ملل در نوار غزه، اگرچه ارسال محموله‌های انسان‌دوستانه به غزه افزایش یافته ولی غزه با وضعیت بحرانی اضطراری روبروست. اسرائیل وجود بحران را رد کرده، به ارسال محموله‌های اشاره و معتقد است و دارو و غذای کافی در غزه موجود است. به گفته آکسفام، یک موسسه خیریه بین‌المللی فعال در غزه، کمبود آب آشامیدنی، سوخت و مواد غذایی هر روز شدیدتر شده، آب فاضلاب مستقیماً به برخی خیابان‌ها جاری شده و تعداد زخمی‌ها به حدی است که بیمارستان‌ها برای رسیدگی به آنها در تقلا هستند. گفتنی است نابودی یا آسیب به نیمی از خودروهای امدادی نوار غزه و همچنین آسیب به ۱۵ بیمارستان از ۲۷ بیمارستان غزه، کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان را بسیار محدود ساخته بود.

سازمان عفو بین‌الملل در گزارشی از مسدود کردن منابع آبی نوار غزه توسط اسرائیل خبر داد و عنوان کرد که هریک از اهالی غزه روزانه در حدود ۲۰ لیتر آب برای استفاده در اختیار دارد؛ این در حالی است که هر شهروند اسرائیلی روزانه از ۳۰۰ لیتر آب بهره‌مند می‌شود. بر اساس همین گزارش، در طول جنگ سال۲۰۰۹ - ۲۰۰۸ در حدود ۶ میلیون دلار به زیرساختهای آبی فلسطینیان آسیب خورده است.

موضوعات: غزه و جنگ  لینک ثابت



 [ 12:33:00 ب.ظ ]





  نظر مركز پژوهش‌ها درباره طرح اعلام روز غزه بعنوان نماد مقاومت فلسطين   ...

متن اين گزارش بدين شرح است: هدف طرح حمله رژيم صهيونيستي به نوار غزه و مقاومت 22 روزه مردم مسلمان فلسطين در اين منطقه كه با سكوت و همراهي دولت‌هاي اروپايي، آمريكا و برخي دولت‌هاي عربي صورت گرفت، اسطوره شكست‌ناپذيري رژيم صهيونيستي را فروريخت و به نماد مقاومت اسلامي فلسطين تبديل شد. بر اين اساس، نمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامي با ارائه اين طرح، با پاسداشت و تعظيم اين حماسه، در صدد نامگذاري 21 محرم به‌عنوان روز غزه، نماد مقاومت فلسطين در تقويم رسمي جمهوري اسلامي ايران و روز غزه در جهان هستند. پيشينه طرح در متن اوليه طرح، روز غزه براساس سال شمسي در 29 دي‌ماه تعيين شده بود كه با توجه به تعلق حماسه مقاومت غزه به كليه مسلمانان در سراسر جهان و اهميت و ضرورت پيگيري اين موضوع در راستاي همگرايي بيشتر در جهان اسلام، به پيشنهاد مركز پژوهش‌هاي مجلس، نامگذاري روز غزه براساس سال قمري در كميسيون به تصويب رسيد. ارزيابي و پيشنهادها با توجه به ارتكاب جنايات جنگي و جنايت عليه بشريت توسط رژيم صهيونيستي عليه مسلمانان مظلوم فلسطين در جنگ غزه و تأييد گزارش گلدستون در مجمع عمومي سازمان ملل در اين‌باره، توصيه مي‌شود كه وزارت امور خارجه جمهوري اسلامي ايران مكلف گردد كه مسئله نامگذاري روز غزه به‌عنوان نماد مقاومت اسلامي و مظهر جنايت عليه بشريت توسط رژيم صهيونيستي را در سازمان‌هاي بين‌المللي و به‌ويژه سازمان كنفرانس اسلامي پيگيري كند.


موضوعات: غزه و جنگ  لینک ثابت



 [ 12:30:00 ب.ظ ]





  حدیث روز   ...

 

امام حسین علیه السلام فرمودند:

لاتـَرفع حــاجَتَک إلاّ إلـى أحـَدٍ ثَلاثة: إلـى ذِى دیـنٍ، اَو مُــرُوّة اَو حَسَب ؛

جز به یکى از سه نفر حاجت مبر: به دیندار، یا صاحب مروت، یا کسى که اصالت خانوادگى داشته باشد.

(تحف العقول ، ص 251)

موضوعات: حدیث روز  لینک ثابت



 [ 12:11:00 ب.ظ ]






  خانه آخرین مطالب لینک دوستان تماس با ما