کمر زمین قرن هاست که از بار سنگین ظلم و بیداد ظالمانی که بر دوش داشته است، شکسته؛ ظالمانی که برگزیدگان خدا را یکی پس از دیگری آزردند، به قتل رساندند یا کمر به قتلشان بستند.

 آه! آیا آن ظالمان نمی دانستند اگر به خاطر همان برگزیدگان خدا نبود -که بر شانه های زمین ایستاده بودند- زمین آنان را می بلعید و در بطن خویش به خاموشی می نشاند؟!

 امروز صبح که زمین با نوازش نور طلایی آفتاب از خواب برخاست، خاطره هایش را مرور کرد؛ امروز که «دحو الارض» است زمین به یاد آورد که نخستین بار از قلب آب در نقطه ای که خانه ی خدا می رفت تا در آن جا برافراشته گردد، گسترده شد؛

 زمین به یاد آورد که سال ها بعد از آن در چنین روزی شاهد میلاد پیامبری بود ابراهیم نام، پیامبری که می رفت تا پدر تمام موحدان عالم گردد، پیامبری که می رفت تا خالصانه یگانه جگرگوشه اش اسماعیل را به فرمان خدا قربانی کند، اما زمین آن روز نیز شاهد بود که کارد گلوی اسماعیل را نبرید چرا که پیامبر خاتم -محمد صلی الله علیه و آله و سلم- و منجی موعود -مهدی عج الله تعالی فرجه- از نسل او بودند، نام محمد و مهدی را از ابتدای خلقتش شنیده بود، اینک قلبش تنها به اشتیاق خاک پای آنان شدن می تپید.

 آن گاه زمین به یاد آورد که سال ها بعد از آن در چنین روزی پیامبری دیگر قدم بر شانه هایش گذاشته بود، پیامبری عیسی نام که او نیز وعده ی آن پیامبر خاتم را داده و گفته بود که:

 رئیس عالم آن بیان کننده ی تمام حقیقت محمد صلی الله علیه و آلهخواهد آمد

 عیسی همو بود که به عشق یک نماز با مهدی فاطمه به آسمان برده شد تا روزی بر گردنه ی افیق بیرون بیت المقدس فرود آید و به آن موعود از خاندان محمد در نماز اقتدا کند.

 آری امروز زمین با این امید از خواب برخاست، هرچند قلب زمین از جفاها شکسته است و فریاد دادخواهی عیسای دلشکسته را به «دادگاه آسمان» شنیده است، اما امروز زمین به خود می بالد که سه روز است مسیحیان واقعی -آن پیروان پیامبر خاتم صلی الله علیه و آله که مقام حقیقی عیسی را شناخته اند و در انتظار ظهور مهدی و عیسی علیهما السلام لحظه ها را شمرده اند- به دعا و نیایش و روزه برخاسته اند و امروز با چشمانی اشکبار و قلب هایی امید وار میلاد عیسی مسیح را با نماز و دعا برای ظهور مهدی و عیسی جشن می گیرند.

 

گوش های قلبت را بگشا! این زمین است که در روز میلاد خویش و در روز میلاد ابراهیم و عیسی علیهما السلام با ناله های جانسوز از خداوند ظهور مهدی و بازگشت عیسی را می طلبد تا دیگر ظالمان را بر دوش نکشد و فقط متواضعانه خاک پای عادلان باشد.

 توضیح: بنابر اعتقاد شیعه در روز ۲۵ ماه ذی القعده پیدایش زمین آغاز شده و به علاوه تولد دو پیامبر بزرگ الهی حضرت ابراهیم و حضرت عیسی علیهما السلام نیز در همین روز واقع گردیده است.مفاتیح الجنان

  http://www.maseeh.ir

 

موضوعات: مسيحيت  لینک ثابت



[سه شنبه 1391-10-05] [ 08:49:00 ق.ظ ]