جمعی از رسانه ها، تشکل ها و کاربران فضای مجازی اعلام کردند که از تاریخ 8 الی 14 مردادماه اقدام به برگزاری “هفته بزرگداشت امام حسن مجتبی (ع) در فضای مجازی” می نمایند.
در صفحه این طرح بیان شده است که ” با عنایت به اهتمام جدی به نشر معارف اهل بیت علیهم‌السلام و با در نظر داشتن تجربه‌های گذشته، جمعی از کاربران، رسانه ها و تشکل های فضای مجازی برآن شدیم تا با توجه به پیش رو داشتن میلاد امام حسن مجتبی علیه‌السلام، به برگزاری هفته بزرگداشتی برای آن امام همام در فضای مجازی بپردازیم.
در این بزرگداشت با کمک خبرگزاری‌ها، سایت‌ها و وبلاگ‌های فعال در این عرصه از تاریخ هشتم تا چهاردهم مرداد ماه 1391، با تمام توان به تولید و بازنشر محتوا با موضوع بیان معارف،احادیث و کرامات و نیز تبیین زندگی سیاسی این امام عزیز در قالب‌های مختلف خواهیم پرداخت.”
شایان ذکر است تا کنون خبرگزاری‌های مهر، نسیم و دانشجو، روزنامه وطن امروز و نیز سایت‌های خبری-تحلیلی رجانیوز، جهان نیوز، فردانیوز، الف، مشرق نیوز، صراط نیوز، خبرنامه دانشجویان، بولتن نیوز، پیمانه، وبلاگ نیوز، پیام نیوز، سایت خبری تازه، ندای انقلاب، امت نیوز، 598، بی‌باک نیوز، دی نیوز، بهدخت، اشراف، تلویزیون اینترنتی روشنگری به این حرکت پیوسته اند.
سایت آوینی، سایت تحلیلی-تبیینی برهان ، پایگاه اطلاع رسانی مهرخانه، پایگاه تحلیلی فصل انتظار، نشریه الکترونیکی باب الجواد، پایگاه اینترنتی شهادت طلب و سامانه جامع عفاف و حجاب از دیگر رسانه های پیوسته به این حرکت می باشند
تشکل‌های مجمع فعالان فضای مجازی (فرا)، حزب الله سایبر، خانه فعالان مجازی، جبهه جهادگران مجازی، جبهه وبلاگی غدیر نیز حمایت خود را ازین حرکت اعلام کرده اند.
شایان ذکر است اطلاعات طرح” هفته بزرگداشت امام حسن مجتبی (ع) در فضای مجازی” در آدرس اینترنتی www.afsaran.ir/imamhasan موجود می باشد.

 

موضوعات: خبر روز  لینک ثابت



[سه شنبه 1391-05-10] [ 10:22:00 ق.ظ ]