تجمع بزرگ طلاب و اقشار مختلف شهر قروه در مسجد الزهرا(س) و محکومیت جنایات آل سعود در اعدام آیت الله شیخ نمر باقر النمر در تاریخ 13/10/94 با همکاری مدرسه علمیه الزهرا(س) –حوزه علمیه امام صادق (ع)- اداره اوقاف و امور خیریه - سازمان تبلیغات اسلامی – دفتر محترم امام جمعه و سایر ادارات وارگانهای مختلف سطح شهر برگزار گردید.
شایان ذکر است که در این تجمع بزرگ روسای ادارت از جمله جناب آقای دکتر شعبان سپهر فرماندار محترم شهر قروه همراه با همکاران - مدیریت حوزه علمیه برادران وخواهران -همچنین طلاب مدرسه علمیه حضرت زینب (س) سریش آباد - رئیس ادراه اوقاف اسلامی - سازمان تبلیغات - نیرو های انتظامی - و فرمانده محترم سپاه پاسداران و نماینده ولی فقیه در سپاه و بسیج طلاب- اداره مخابرات و بنیاد شهید شهر قروه و اعضای شورای شهر و اعضای هئیت امناء مساجد و مداحان و ذاکران اهل بیت حضور داشتند.
تجمع اعتراض آمیز راس ساعت10 آغاز گردید.ابتدا مجری آقای طیب آزادی به حضار محترم عرض خیر مقدم وتسلیت داشتند.واز قاری محترم جناب آقای حجت الاسلام شعبانی دعوت نمودند جهت قرائت آیاتی از کلام الله که به مدت 5 دقیقه قرآن تلاوت شد.
سپس شعارهایی توسط مجری ایراد شد وتوسط حضار وطلاب گرامی تکرار گردید.بعداز ذکر شعارها از حجت الاسلام جناب آقای شرفبیانی دعوت شد جهت ایراد مداحی وسوگواری به مدت 10 دقیقه مداحی وسوگواری برگزار شد


در ادامه مجری ازسخنران محترم حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای عباس علی فرهنگیان استاد حوزه و دانشگاه جهت ایراد بیاناتشان دعوت نمودند.
ایشان بیانات خویش را با سلام وصلوات بر محمد وآل محمد آغاز نمودندوسپس به ساحت مقدس امام زمان علیه السلام وارواحنا له الفداه عرض تسلیت داشتند. در ادامه ایشان فرمودند:خداوند متعال در قرآن کریم به طور مکرربر این موضوع تاکید دارد .که خداوند می خواهد که دینش را نگه دارد ومی خواهد که دین داران بمانند وجای همه ی این دینداران ایستاده است.وقتی قرآن کریم میان حق وباطل صحبت می کند ،جای حق است.وقتی صحبت از تقواست خداوند می فرماید:والعاقبه للمتقین.در پایان امر متقین پیروز می شوندومالک زمین متقین هستند.هر وقت حرف از رفتن وماندن است می فرماید:« همه چیز فانی است مگر من و وجه من». پس دین می ماند وشریعت می ماند این اراده ی خداست ،خدا پایش ایستاده است.خدا هر کاری که بخواهد انجام دهد اسبابش را فراهم می کند وقتی خدا بخواهد کسی اسمش جاودانه بماند، ابتدا مظلوم واقع می گردد و این مظلومیت او باعث ماندگاریش در اذهان می شود.
حاج آقا فرهنگیان در بیانات خود اظهار داشتند اگر کسی به شما بدی کرد. با او مصداق آیه «قالو سلاما» برخورد کنید.
حاج آقا فرهنگیان تاکید داشتند: اولین مظلوم امام علی علیه السلام بودند و به واسطه همین مظلومیت دینشان و مظلومیتشان ماندگار شد. البته مظلومی که بتواند و اقتدار داشته باشد و می تواند انتقام بگیرد و لی نمی گیرد و با عنوان قالو سلاما بر خورد می کند، خدا مظلوم را نگه می دارد. با ظلم حکومت نمی ماند. استاد تاکید داشتند :رژیم خبیث آل سعود حماقت کردند و افزودند: وقتی که در کربلا در جلوی چشمان مبارک امام سجاد علیه السلام سر مبارک امام حسین علیه السلام بریدند، امام همه ی این صحنه ها را دید و شادی آنها را دید و فرمود که خدا را شکر می کنم که دشمنان ما از احمق ها هستند.
استاد در منبر قسم یاد کردند به امیر المومنین علیه السلام کسی که از امام و اهل بیت فاصله بگیرد، اولین اتفاق برای او این است که عقلش را از دست می دهد، همین آل سعود را نگاه کنید که مفتی های اعظم آنها چه فتواهای بی شرمانه ای می دهند…


استاد در ادامه افزودند: قرآن و علی علیه السلام با هم هستند هیچ وقت از هم جدا نمی شوند و اگر قرآن را کنار بگذاری احمق می شوی.
استاد فرهنگیان افزودند: مهمترین نقشه دشمن ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی است مردم باید قدر نظام و مملکت را بدانند ،این انقلاب با خون هزاران شهید به دست آمده است.الحمد لله کشورمان در اوج قدرت است دشمنان اگر می توانستند حتما حمله می کردند ولی آنان می دانند که ما مقتدریم.
وپایان بیانات خویش روضه ای داشتند و در حق همه دعای خیر نمودند.
درپایان برنامه بیانیه حوزه های علمیه خواهران در محکومیت جنایات آل سعود توسط مجری برنامه قرائت گردید و از حاضرین در جلسه پذیرایی به عمل آمد.
امید است تمام زحمات مسئولین و دست اندر کاران این برنامه مقبول درگاه احدیت و محضر مبارک حضرت ولی عصر(عج) قرار گرفته باشد و بتوانیم ادامه دهنده راه شهیدان آیت الله شیخ نمرها باشیم.
ان شا الله.

 

موضوعات: خبر روز  لینک ثابت



[یکشنبه 1394-10-13] [ 01:39:00 ب.ظ ]