در مورخ 17/11/94 با حضور حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای صالحی مدیریت محترم استان کردستان سرکار خانم به لسان معاونت محترم آموزشی و پژوهش و سرکار خانم پور رحمانی معاونت محترم تربیتی،فرهنگی استان در این حوزه مبارکه حضور داشتند . در ابتدای حضور مدیریت محترم استانی حجت الاسلام صالحی با طلاب این مدرسه به صورت خصوصی نشست داشتند که به بررسی مسائل طلاب پرداختند و در ادامه نشست عمومی با طلاب داشتند که طلاب به بیان انتقادات و پیشنهادات خود در زمینه های مختلف پرداختند و حجت الاسلام صالحی فرمودند: که تلاش می کنیم مسائل را برطرف نمائیم.

در ادامه حجت الاسلام صالحی نشست صمیمی با کادر و اساتید مدرسه الزهرا(س) داشتند که مفید ارزیابی شد و در این نشست کادر و اساتید نظرات و انتقادات و پیشنهادات خود را بیان نمودند و جناب آقای صالحی نیز در مقابل سوالات ایشان پاسخ های در خور توجه ارائه نمودند که در نهایت جلسه بسیار مفید ارزیابی گردید و بسیاری از سوالات و نظرات کادر و اساتید این حوزه مبارکه برطرف گردید.
سرکار خانم به لسان معاونت محترم اموزشی و پژوهش استان نیز به بررسی عملکرد معاونت پژوهش و آموزش این مدرسه پرداختند.
همچنین ایشان با حضور در کلاسهای درس طلاب نحوه تدریس اساتید را مورد ارزیابی قرا ردادند و همچنین حضور در جمع طلاب به صورت پایه ای و کلاسی و نظرات و سئوالات طلاب را پاسخگو بودند.


همچنین سرکار خانم پور رحمانی معاونت محترم تربیتی،فرهنگی استان به بررسی عملکرد دبیر دانش آموختگان و مشاوره و معاونت فرهنگی مدرسه پرداختند و عملکردها از زوایای مختلف مورد بررسی قرار دادند. همچنین ایشان به بررسی فضاسازی سالن و بردهای طلاب هر پایه و ساعتهای فرهنگی برگزار شده در طول ترم و نحوه برگزاری جلسات فرهنگی پرداختند که امید است مفید ازریابی گردد.


در حاشیه حضور مدیریت استانی و هئیت همراه جلسه سیاسی با حضور جناب سرهنگ شعبانی فرمانده محترم سپاه قروه و جناب آقای کاوه مسئول بسیج طلاب قروه با موضوع برگزاری انتخابات و دهه فجر برگزار گردید.
نماز جماعت ظهر و عصر به امامت حجت الاسلام صالحی و حضور جناب سرهنگ شعبانی و طلاب و کادر مدرسه برگزار گردید. و جلسه کادر و اساتید بعد از نماز نیز ادامه داشت.
در پایان حضور در مدرسه مدیریت استانی وهئیت همراه در جمع طلاب خوابگاهی نشست صمیمی داشتند، که در این نشست طلاب خوابگاهی نظرات و پیشنهادات و انتقادات خود را بیان نمودند ودر ادامه طلاب خوابگاهی با سرکار خانم به لسان نشست خصوصی داشتند. و نماز جماعت مغرب و عشاء با حضور حجت الاسلام صالحی در جمع طلاب خوابگاهی برگزار گردید.

 

موضوعات: خبر فرهنگي  لینک ثابت



[دوشنبه 1394-11-19] [ 09:20:00 ق.ظ ]