سریال‏های رمضانی شبکه‏های عربی، آینه‏ آینده سریال‏های رمضانی تلویزیون ایران؟!
دیروز روزنامه الأخبار لبنان ضمیمه‏ای داشت تحت عنوان «راهنمای شبهای رمضان»؛ در این ضمیمه به طور مبسوط به معرفی سریال‏های رمضانی شبکه‏های عربی پرداخته شده بود. بد نیست رفقای عزیز و خصوصاً اهالی رسانه یه نگاهی به این ویژه‏نامه بندازند. توجه به این ویژه‏نامه از این حیث اهمیت داره که به نظرم، با توجه به سیر سریال‏های رمضانی صداوسیما در سال‏های اخیر، میتونه از حالا نقطه حضیض و سقوطی که سیمای ملی تا چند سال آینده به آن خواهد رسید رو به ما نشون بده!
بجز سریِ دوم سریال الغالبون که با موضوع مقاومت اسلامی لبنان توسط حزب الله ساخته شده و از شبکه المنار پخش میشه، تقریباً همه سریال‏ها به نوعی منحرف‏کننده افکار عمومی مسلمانان از موضوع اصلی ماه مبارک رمضان چه در بعد فردی و معنوی و چه در بعد اجتماعی و سیاسی محسوب میشن؛ و البته احتمالاً جنجالی‏ترین سریال امسال هم سریال عُمَر خواهد بود که از شبکه mbc پخش میشه.
همین‏جا فرصت رو مغتنم می‏شمرم و خواهش می‏کنم از رفقای عزیز که این شب‏های ماه مبارک رو پای این تلویزیون و سریال‏هاش یا توی عالم مجازی و پلاس و… تلف نکنید و تا می‏تونید از مجالس وعظ و دعا و ذکر و توسل که بحمدالله فراوانه، استفاده کنید و این فرصت ارتباط با خدا رو از دست ندید. از همه التماس دعا.
توضیح تصاویر: کاریکاتور اول، مدیر یکی از شبکه‏های عربی رو نشون میده که داره به ابلیس قول میده توی ماه رمضان که خدا دست و پای شیطان رو در غل و زنجیر می‏کنه، جای خالی ابلیس رو پر کنه! بقیه تصاویر هم عکس صفحات ویژه‏نامه الأخباره جهت مرور اجمالیش برای اونایی که نمی‏خوان تفصیلاً مطالعه کنن!

اینم لینکش:
al-akhbar.com/taxonomy/term/3944

منبع خبر:از پلاس سید کمیل  باقر زاده

موضوعات: خبر روز  لینک ثابت



[یکشنبه 1391-05-01] [ 08:48:48 ق.ظ ]