برگزاری نشست تخصصی عرفانهای اسلامی طی دو جلسه در مورخ 13/11/94 در جمع طلاب در حال تحصیل سطح دو و در مورخ 14/11/94 در جمع دانش آموختگان مبلغان وائمه جماعت و همچنین طلاب سریش آباد در مدرسه علمیه الزهرا(س) قروه با حضور استاد حجت الاسلام عبدالمحمد شریفات استاد حوزه و دانشگاه و محقق و پژوهشگر موسسه دارالاعلام برگزار گردید.
در این نشست استاد شریفات افکار وهابیت و سلفی گری و گروه ها و عرفانهای نوظهور را برای طلاب تبیین نمودند و بیان داشتند: داعش امروز عبدالوهابی است که با پرچم سیاه به تبلیغ دین خود می پردازند، تفکر این گروه این است که همه مردم را مشرک می دانند و می گویند شما باید بگوئید «لا اله الا الله» و اعتقادات قبلی ما کفر بوده و الان بر میگردیم و همه مردم را مشرک و کافر می دانندو در صورت مشاهد بدون نیاز به بحث،آنهارا می کشند.
استاد شریفات در ادامه چندین کتاب که نوشته بزرگان و هابیت و گروههای کاذب اسلامی بودند را معرفی نمودند و به بیان نکات مندرج در آن که با تعالیم اسلامی منافات دارند پرداختند که بیان این مسائل توسط استاد سبب حیرت طلاب گردید. استاد در ادامه کلیپی از مراسم توبه و بازگشت که توسط داعشی در سرزمینهای اسلامی برای مردم اسیر در شهر برگزار کرده بودند را پخش نمودند.
استاد شریفات افزودند: مبانی فقهی داعشی ها دیدگاه عبدالوهاب است. که همه را خصوصا شیعه را کافر می دانند و فقط وهابیون و داعشی ها مسلمان هستند.

موضوعات: خبر فرهنگي, گزارش  لینک ثابت



[دوشنبه 1394-11-19] [ 09:13:00 ق.ظ ]