مدرسه علمیه الزهرا(س)قروه
 
  خانه آخرین مطالب لینک دوستان تماس با ما  

   
دی 1397
شنبه یکشنبه دوشنبه سه شنبه چهارشنبه پنج شنبه جمعه
 << < جاری> >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          








جستجو





حدیث روز







محتواها





فال حافظ





پاسخگویی آنلاین به شبهات





حدیث





قرآن آنلاین





اوقات شرعی





لحظه شمار غیبت













لااله الا الله ملک الحق المبین

ذکر کاشف الکرب

  حماسه 9دی نشان دهنده بصیرت و هوشیاری گروه های مختلف مردم ایران بود   ...

بسمه تعالی

استاد حوزه و دانشگاه :

حماسه 9دی نشان دهنده بصیرت و هوشیاری گروه های مختلف مردم ایران بود

استاد حوزه و دانشگاه  با اشاره به نقش های دشمن برای براندازی  نظام جمهوری اسلامی گفت:حماسه 9دی نشان دهنده بصیرت و هوشیاری گرو ه های مختلف مردم ایران بود.

به گزارش خبرگذاری کوثر ازکردستان  :به مناسبت 9دی ، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت  مراسمی با حضور طلاب و اساتید و کادر مدرسه علمیه خواهران با سخنرانی حجت الاسلام المسلمین فرهنگیان ، استاد حوزه و دانشگاه  از ساعت10صبح در سالن دانشگاه آزاد اسامی برگزار شد.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم افزود:خداونددر این آیه خطاب به پیامبر اسلام فرمود: به مردم بگو این دینی که  برای شما نازل کرده است، مسیر آن محقق نمی شود مگر با بصیرت ، بصیرت غیرا زداشتن علم الزاما بصیرت نیست.

استاد حوزه ودانشگاه با اشاره به این که  بصیرت  نوری است ک علم در دل ایجاد می کند این یعنی بصیرت داشتن در راهی که قدم میگذارید. بنابراین بصیرتا داشتن هم علم م یخواهد و هم تقوای درونی که بتواند راه صخیح ازناصحیح را تشخیص دهد. بصیرت در جایی است که فتنه صورت بگیرد. با علم ظاهری چیزی تشخیص داده نمی شود . تشخیص حق کار بسیار سختی است. بصیرت نمود و بروزش در زمان فتنه است این است که انسان ها تشخیص داده می شوند.

وی افزود: قرآن کریم در آیات متعددی می فرماید: بدانید که دشمنان در برابر عهد و پیمان خود وفایی ندارند و همین باعث گردید تا قرآن را بزرسر نیزه کردند و عوام را که علم داشتن و فقط به ظاهر علم آگاه بودند در برابر فتنه های آن ها سر خم کردند و قرآن ناطق را تنها گذاشتند .

این مردم عالمانی بودند که علم داشتند ولی در برابر علم خود بصیرت نداشتند

امیرمومنان فرمودند: وقتی فضا ، فضا سوء ظن است ، اگر تو به جامعه اعتماد داشته باشی این خیانت است جرا که این فضا ، فضای بی بصیرتی است ، مسلمان اهل منطق است و اعتماد به دشمنی که خیرخواه مردم نیست بی بصیرتی است.

وی اظهار کرد: باتوجه به نقش های دشمن برای براندازی  نظام جمهوری اسلامی حماسه 9دی نشان دهنده بصیرت و هوشیاری گرو ه های مختلف مردم ایران بود.

 

 

 

موضوعات: خبر روز  لینک ثابت



[یکشنبه 1397-10-09] [ 09:01:00 ق.ظ ]





  حماسه9دي   ...

رهبر معظم انقلاب:
مردم ما در مقابله‌ با فتنه، خودشان به پا خاستند. نهم دی در سرتاسر کشور مشت محکمی به دهان فتنه‌گران زد. این کار را خود مردم کردند. این حرکت یک حرکت خودجوش بود؛ این خیلی معنا دارد؛ این نشانه‌ این است که این مردم بیدارند، هشیارند.

موضوعات: خبر روز  لینک ثابت



 [ 08:47:00 ق.ظ ]






  خانه آخرین مطالب لینک دوستان تماس با ما