مدرسه علمیه الزهرا(س)قروه
 
  خانه آخرین مطالب لینک دوستان تماس با ما  

   
اسفند 1391
شنبه یکشنبه دوشنبه سه شنبه چهارشنبه پنج شنبه جمعه
 << < جاری> >>
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    








جستجو





حدیث روز







محتواها





فال حافظ





پاسخگویی آنلاین به شبهات





حدیث





قرآن آنلاین





اوقات شرعی





لحظه شمار غیبت













لااله الا الله ملک الحق المبین

ذکر کاشف الکرب

  گزارش دفاعیه تحقیق پایانی   ...

جلسه دفاعیه4 نفر از طلاب مدرسه الزهرا(س) قروه در محل مدرسه بر گزار شد.در این جلسه خا نمها زهرا جباری، نر کس ملاولی، زهرا ملا ولی و خانم سمیرا رضایی از تحقیق خود دفاع کردند.استادداور این جلسه حجت الاسلام صفی زاده بود وخانمها صغری ملاو لی و پوران منتشلو به عنوان استاد راهنما درجلسه دفا عیه حضور داشتند.و در آخر، در طی این چند سال از میان تحقیق پا یا نی،تحقیق خا نمها سمیرا رضا یی ونر گس ملا ولی نمره 20را کسب نمو دند. و نظر استاد داور جلسه بر این بود که تحقیق خانم نر گس ملا ولی با مو ضوع (تا ثیر تشویق والدین در گرایش فرزندان به نماز) به عنوان اثر پژو هشی چاپ شود.

 

موضوعات: خبر روز  لینک ثابت



[شنبه 1391-12-05] [ 11:18:00 ق.ظ ]





  برگزاری جلسه سیاسی در حوزه الزهرا(س) قروه   ...

 

 جلسه سیاسی روز با موضوع مسائل سیاسی روز با حضور طلاب و اساتید این مدرسه در تاریخ 1/12/91 با حضور جناب سرهنگ  آقای کاوه فرمانده سپاه قروه و حاج آقا رستمی نماینده ولی فقیه در سپاه، در معیت هئیت همراه در حوزه علمیه الزهرا(س) قروه حضور داشتند  و پاسخگوی سوالات طلبه ها بودند که در این جلسه جناب سرهنگ آقای کاوه طی سخنرانی خود فرمودند:  تمام مشکلات داخلی کشور به خارج کشور برمیگردد و از عمال آنان سر چشمه می گیرد از جمله تشکیل کمیته خطر د رآمریکا که طی 15 مصوبه  که جهت  جلوگیری از پیشرفت اسلام در کشورهای اسلامی خصوصا ایران تشکیل یافت که از مصوبات دانشمندان این کمیته تشکیل سه کمیته برای هر مصوبه که شامل کمیته فرهنگی ، کمیته نظامی و کمیته عملیات روانی  در سال 84 برای هر مصوبه یک نفر را در گوشه ای از جهان گذاشتند که در ایران بحث ولایت را بکار گرفتند و در زمینه دولت ایران حربه جنگ نرم را به کار بردند. این کمیته تا سال 88 تمام کارها و وظایف خود را در تمام نقاط جهان درست انجام دادند بخصوص در عراق و در سال 88 تخلف انتخاباتی را شعار خود قرار دادند که در ایران کلید خورد.

کمیته عملیات روانی در مراکز استانها  و تهران با تشکلهایی مواردی را پیگیری می کردند و منافقین را وارد کردند و اطلاعات ایران را  با شبکه هایی به کشورهای اروپایی ارسال می کردند…

همچنین ایشان افزودند :چیزی که دشمنان ما برای نظام ما برنامه ریزی کردند اعمال سیاست فشار و تحریم بر مردم و دولت است که وظیفه و جایگاه ما ایجاد وحدت و گفتن حقایق جامعه حول محور رهبری که اصل پیروزی و مقابله با دشمنان وحدت است.

امید است که با تدوام برگزاری این جلسات طلاب بتوانند با آگاهی خود از رهبری و آرمانهای اسلامی خود دفاع کنند و پاسدار ارزشهای ایرانی و اسلامی باشند.

 

موضوعات: خبر فرهنگي  لینک ثابت



 [ 09:34:00 ق.ظ ]





  ۵ اسفند روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی   ...

خواجه نصیرالدین محمد بن حسن جهرودی طوسی مشهور به خواجه نصیرالدین طوسی از اهالی جهرود از توابع قم بوده است که در تاریخ ۱۵ جمادی الاول سال ۵۹۷ هجری قمری ولادت یافته است. او به تحصیل دانش، علاقه زیادی داشت و از دوران جوانی در علوم ریاضی و نجوم و حکمت سرآمد شد و از دانشمندان معروف زمان خود گردید.

 خواجه نصیرالدین طوسی ستاره درخشانی بود که در افق تاریک مغول درخشید و در هر شهری پا گذارد آنجا را به نور حکمت و دانش و اخلاق روشن ساخته و در آن دوره تاریک و در آن عصری که شمشیر تاتار و مغول خاندانهای کوچک و یا بزرگ را از هم پاشیده و جهانی از حملات مغولها به وحشت فرو رفته و همه در گوشه و کنار منزوی و یا فراری می شدند و بازار کسادی دانش و جوانمردی و مروت می بود و فساد حکمفرما. وجود و بروز چنین دانشمندی مایه اعجاب و اعجاز است.

  خواجه نصیرالدین طوسی را دسته ای از دانشوران خاتم فلاسفه و گروهی او را عقل حادی عشر نام نهاده اند. بهرحال خواجه نصیرالدین دوره تحصیل ابتدایی را قسمتی نزد دائی خود بابا افضل ایوبی کاشانی و فخرالدین داماد که او شاگرد صدرالدین سرخسی و او شاگرد افضل الدین جیلانی و او شاگرد ابوالعباس ریوگیری و او شاگرد بهمن یار از شاگردان شیخ الرئیس ابوعلی سینا تحصیل کرده است.

موضوعات: مناسبتها  لینک ثابت



 [ 09:27:00 ق.ظ ]





  روز مهندس گرامی باد   ...

پنجم اسفندماه، خجسته میلاد دانشمند بزرگ ایرانی خواجه نصیرالدین طوسی، روز ملی مهندس  به کلیه اعضاء نظام مهندسی و کارکنان آن تبریک و تهنیت عرض نموده و امید است با الهام از فناوری های نوین و خلاقانه و همسو با رعایت مقررات مهندسی و اخلاق اسلامی و حرفه ای اندیشه و روش مهندسان ایرانی  برای همگان همانند گذشته الگو قرار گیرد.

موضوعات: مناسبتها  لینک ثابت



 [ 08:46:00 ق.ظ ]






  خانه آخرین مطالب لینک دوستان تماس با ما